O fotografie poate spune mai mult decât o mie de cuvinte.


O fotografie poate spune mai mult decât o mie de cuvinte.



Nu sunt profesionistă în arta fotografică, dar de cînd am făcut cunoștință cu prietenul meu Ochilă (nu acesta nu e personajul din Povestea lui Harap-Alb, chiar dacă au multe asemănari și anume că sunt înzestrați cu darul miraculos al unei vederi extraordinare) m-am îndragostit pînă peste urechi de această maiestrie. Mai multă atenție și admirație nu am primit de la nimeni în toată viața mea decît doar de la el, scumpul meu aparat de fotografiat.

Fotografiile în care apare fața mea (se simte că sunt modestă), de obicei le realizez rugînd pe cineva să apese butonul sau fixez "timer-ul" la 5 secunde ca să reușesc să mă repoziționez intuitiv în fața obiectivului, celelalte le realizez fiind atentă la detalii. Dacă vrei să vizualizezi ceva din ceea ce tot scriu eu aici că relizez click pe FotOm- oameni în fotografii sau Fotografii cu natură.


Comments

Popular posts from this blog